2011 yılından aklımda kalanlar!

İşte bir sürü güzellik ve üzüntüyle koskoca bir yılı daha bitiriyoruz. Kim daha fazla kazandı bu yıl ya da kim daha çok şey başardı bilmiyorum ama benim için sanırım güzel bir yıl oldu. İşimde başarı, eşime kavuşmak ve hayatımda düzene giren bir sürü şeyle birlikte tamamlıyorum bu yılı!

Peki neydi bu yılın aklımızda kalan yanları?

Aklımda olanları paylaşıyorum. Siz de yorumlarınızla katkıda bulunursanız sayfama eklemekten mululuk duyacağım.

– Sanırım en yakında yaşadığımız Van depremi bu yılın önemli olaylarında başı çekti. Bir sürü aile parçalandı yine, sessizlikte bir ses aradı umutlu yürekler…

– Şike soruşturması kapsamında bir çok önemli kişi gözaltına alındı. Evet üzücü bir durum ancak bu konuda tek söylenecek söz “Ben yanmazsam, sen yanmazsan nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa!”

– Sosyal medyada bir sürü değişiklik oldu. Facebook yenilendi, Twitter geçtiğimiz günlerde yeni silüetine kavuştu. Sosyal medya özelindeki haberler ve gelişmelere girmiyorum zaten darma duman hallerde!

– Apple kurucusunu kaybetti. Steve Jobs aramızdan ayrıldı. Yaptıkları ve geride bıraktıkları ile sanırım daha yıllarca konuşulacak.

– Tabii Apple deyince önemli gelişmelerden biri iPhone 4S’in tanıtılması oldu. Özellikle teknoloji meraklılarının beklediği iPhone 5 bir sonraki döneme ertelendi.

– Yine üzücü olacak ama Japonya depremi tüm dünyayı yasa boğdu. Ardından yaşananlar ve kurtarma çalışmalarını hepimiz merakla izledik.

– Erzurumda düzenlenen UNİVERSIADE oyunları her ne kadar altyapı eksiklikleri ve kar problemi olsa da akıllarda yer etmişti. Ülkemiz bir kez daha uluslararası arenada adını duyurmuş oldu. İyi anlamda mı yoksa kötü mü bilemiyorum.

– Oyun dünyasında bu yılın en ilgi çeken olayı ise “Call of Duty: Modern Warfare 3” oyunu oldu. Bir çok mecrada konuşulan oyunun ilgi çeken asıl önemli kısmı ise cirosuydu.

– Mısır’da ve Libya’da çıkan ayaklanmalar, sonrasında Kaddafi’nin yakalanması derken olaylı günler yaşandı.

– Eurovision’da yine başarılı olamadık. Yüksek Sadakat kötü bir performans sergilememesine rağmen istediği sonucu alamadı. (Halbuki ben onlara inanmıştım.)

– Yine önemli olan olaylardan biri de Anonymous adlı bilgisayar korsanları ve ülkemizde yürürlüğe giren İnternet Filtrelemelerine yönelik “Siber Saldırı” planlarıydı.

– Filtre demişken; Tüm internet camiasının bu konuda Taksimde medyada 200 olarak lanse edilen ancak binlerce kişinin katıldığı yürüyüşü de es geçmemek lazım. (Bizzat oradaydım)

– Tabii komşu ülke Yunanistanı unutmamak lazım! Yaşadıkları ekonomik kriz, politik istikrarsızlık derken zorlu günler geçiren ülkede halen sular durulmuş görünmüyor. Umarım 2012 onlara umut olur.

Koskoca bir yıldan aklımda kalan önemli satır başları bunlar oldu. Birileri doğuyor, birileri ölüyor. Sonuçta birbirimize kalan yine bizi farkında mısınız?

Eğer aklınıza gelen birşeyler olursa lütfen aşağıda belirtin. Listemizi birlikte oluşturalım. Herkese güzel, sağlıklı, başarılı, eğlenceli, bol kahkahalı ve hepsinden önemlisi insanca bir yıl dilerim.

Mutlu yıllar!

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Tanrimisafiri dedi ki:

    japonya da deprem oldu da türkiye de olmadı mı gardaş

    Beğen

    1. Anonim dedi ki:

      Sevgili dostum, yazının ilk satırlarına bakacak olursan Van’da yaşadığımız deprem felaketini yazdım. Sanırım okurken o bölümü atlamışsın. Sevgiler

      Beğen

Bir Cevap Yazın

