Her Şeye Bir Teşekkürüm Var

beyinereksiyonu_tesekkurYarın eşimle birlikte girdiğimiz yeni işin ilk  açılış günü! Bu yüzden bugüne kadar hayatta yaptıklarımıza şükretmeyi ve katkıları için herkese teşekkür etmeyi istedim. Malum önemli bir kurumun en üst düzeyi olacağız.

Bugüne kadar hayatıma her ne şekilde olursa olsun girdiğin için teşekkür ederim. İyilik, kötülük, öneri ya da belki de sadece bir telefon kadar uzağımda olmuş olabilirsin. Bana verdiğin bir haberle hayatımı değiştirmiş, söylediğin tek bir şey ile  bana ömrüm boyunca yaşayabileceğim en büyük mutsuzluğu yaşatmış olabilirsin. Olsun! Her zaman söyleriz ya “aslında özünde iyi biri” diye işte belki de sen öylesin, kendi özünde kendine saklıyorsun bütün iyiliklerini… Olsun!

Hayatta herşeyi kucaklamaksa amacımız ve eğer tüm mutlulukların öncelikli sözleşme koşulu affetmek ise varsın böyle olsun. Kardeş, dost ya da abi dediğimiz arkamızdan vuran, yargılayan ya da destekleyen kim olursa olsun sizi affediyorum. Size uzaklardaki bir dağın tepesinden tebessüm ile bakıyor ve başımla selamlıyorum.

Gelin bakın size bir masal anlatayım;

Ben bundan 5 yıl önce bir masal yazdım kendime! Minicik bir cümle ile başlayan bir aşkım ve koskocaman yüreği olan bir Evrenim oldu. Tüm sevgimi, hüznümü ve güzelliklerimi ona verdim. O benim gizli dünyam, masalımın Evreni oldu. Yıllar geçtikçe başımıza bir sürü şey geldi. Güzellikler olduğu kadar hüzünler de yaşandı. Aramıza mesafeler girmiş olsa bile o aşk hiç kopmadı, tükenmedi ve bitmedi.

Sonra artık bu Evren’in içinde bir DENİZ olmalı dedik. Güneşe ve aşka sorduk. Onlar bize öyle iyi geldi ki yarın benim ve Evrenimin minicik bir Denizi olacak. Onu Evrenimizle büyütecek ve okyanuslar kadar büyük bir yüreği olmasını sağlayacağız.

Hayat bu arkadaş bilinmez ki ne olacağı! Bakarsınız koskocaman evrenimin içindeki denize belki bir Ada’da ekleriz. Evrenimizde gidecek bir sürü yerimiz, her baktığımızda içimizi ısıtacak limanlarımız olur.

Neyse kıssadan hisse!
Ben bir süre Denizi izliyor olacağım. Dalmış olursam mesaj atın konuşuruz… 🙂

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Kadın Kadına dedi ki:

    “şey” hangi kelimede geçerse geçsin ayrı yazılır…

    Beğen

    1. beyinci dedi ki:

      Haklısınız 🙂 Eklerken ben atlamışım ama düzelttim. Sevgiler

      Beğen

Bir Cevap Yazın

