Amerika’ya adını bırakan kız ve öğrettikleri… Amber

Sıcak ve aydınlık bir 16 haziran günüydü(1996). Küçük bir kız Arlington(Teksas)’taki evinin önünde bisiklete biniyordu. Dünyadan haberi olmadan, hayatı sorgulamadan, hayatın zorluklarıyla yüzleşmeden yalnızca bisiklete biniyordu. Kızın yanına bir araba yaklaştı. Arabadan inen kişi kızı zorla arabaya götürmek için çekiştirmeye başladı. Kız kendisini arabaya çekmek isteyen adama karşı koymaya çalışıyordu ama küçük elleri ve korkmuş gözleri ile bunu yapması mümkün değildi. Yapabileceği tek şeyi yaptı ve çığlık atmaya başladı. Çevreden çığlıkları duyan komşular sesin geldiği yere doğru koştu ama maalesef çok geçti.

Facebook ve Linkedin’de iş bulmak için 10 tavsiye

Çevremde bu dönemde o kadar çok iş arayışında olan arkadaşım ve dostum var ki onların bu arayışlarında işlerine yarayacak bir makale bulunca türkçeleştirip kendilerine sunmanın yaralı olacağını düşündüm. Özellikle sosyal platformlarda aktif olan ancak iş bulma konusunda problem yaşayan arkadaşlarıma yararlı olacağını düşündüğüm bu makalede bu platformlardan özellikle Facebook ve Linkedin’in nasıl daha aktif ve iş arayışında önemli bir yer tutabileceği konusunda tavsiyeler sunuluyor.

Beyinereksiyonu Haziran ayı PCnet dergisinde

2 yılı aşkın süredir devam eden blog maceramda ikinci kez basında yer alıyorum.
PCnet dergisi’nin Haziran sayısındaki Piri Reis bölümünde beyinereksiyonu’na yer verildi. Konuyla ilgili görseli aşağıda siz takipçilerimle paylaşmak istedim.

Umarım çok daha güzel yerlerde ve güzel şekillerde buluşuruz…

Sosyal Medya’ya Ağıt!

4 yılı geçmiş bir süredir internetle haşır neşir olan biri olarak son dönemde canımı en çok sıkan şeyden bahsedeceğim. İnsanların kendini bilmemeleri ve dünyaya salak izler bırakmaları bugünkü konu başlığım.

Sosyal ağlara baktığımda artık paylaşımdan çok arkadan konuşma, birbirini aldatma, kalitesiz içerik ve gereksiz atışmalar görüyorum. Bu mudur acaba sosyal ağların özü?

67 saniyen kalsa ne yapardın?

Son dönemde en çok eğlendiğim projelerden birini daha sizlerle paylaşmak istedim.
Aslında benim anlatmamdan çok kampanyanın metni daha ilgi çekici…

Gerçek zamanlı arama markalar için ne değiştirdi?

Bilenler bilmeyenlere söylemiştir, bilmeyenler de şimdi okuyacak ama bir kısım bundan pek hoşnut olmayabilirler. Artık Google realtime Search ile Twitter, facebook yada friendfeed üzerindeki public konuşmaların sonuçlarını kullanıcıları ile online olarak paylaşıyor.

Yani siz şirket yada bireysel olarak arama yaptığınızda artık bu platformlardaki aramanızın içeriğine uyan sonuçlarıda göreceksiniz. Peki bu iyi mi?

Beyinereksiyonu Web günleri’10’da!!! Peki siz neredesiniz?

Evet, geçtiğimiz hafta hosting taraflı yaşadığım problem sonrasında sonunda yeniden sizlerle birlikteyim. Evet aslında bu hafta hayatımda bir çok şey oldu ama en güzeli sanırım bu haftasonu katılacağım etkinlik olacak.

Sevgili Başak Sarıca Arkadaşımızın daveti sonucunda ben Yani Murat Karakaş, Gabriela Olaru yani Mutfaktaki Cadı ve Yiğit Kalafatoğlu yani Yicit ile YTÜ Bilişim Kulübü Web Günleri’10 etkinliğinde oturuma katılacağız. “Blog yazarlığı” başlığı altında yapılacak olan oturumda, hem çok eğlenceğimiz hem de blog dünyasındaki hikayelerimizi meraklı arkadaşlar ile paylaşacağız… Bu güzel organizasyona tüm blog takipçilerimizi ve konu hakkında bilgi sahibi olmak isteyenleri bekliyoruz…

Etkinlik tamamen ücretsiz olup, 21 Mart’ta saat 12:30’da Yıldız Teknik Üniversitesi Yıldız/Beşiktaş Kampüsü Oditoryumunda yapılacak